Maria - she reminds me of a west side story

Efter skolan idag gick jag och Maria till Atelje Lilja,
där Maria provade balklänningar. Jag tyckte hon var en sötis, men hon själv tyckte inte hon passade i någon av klänningarna hon provade, (det var ett antal).
Sen bjöd Maria hem mig till hennes lilla lya i Lugnvik,
och jag är ju inte bangen så jag följde med.
När vi var på väg hem från en sväng på Statoil så stannade det en bil vid oss. Han som körde frågade om han fick chans på mig. Jag sa "nej tack". Han sa att han skulle ringa. Men jag har väntat, har inte fått nåt samtal än. Svikare!

Åkte hem efter Top Model, vid fem någon gång.
Och istället för att lägga mig och sova som jag gärna gjort, så gick jag ut och sprang istället. Hurtbullen in da house! Det var jobbigt som fan må jag säga, men vad gör man inte?!

Nu ska jag se om jag ska äta någon middag, det har inte blivit av.

Kommentarer
Postat av: Dina två sissar

Vi är sannerligen stolta över dig när vi läser om dessa dygder. Keep on going twentyfour hour´s! Goodnight sleep tight, dont let the bedbugs bite! Pussssss!!!

2009-02-23 @ 21:36:31
Postat av: mamma di

Kan Du inte vara lika hurtig hemma i Rätan och dra ut mor din?

Puss

Postat av: Maria

OK Q8 Emelie inte statiol.. haha. synd att han inte ringde :(

2009-02-24 @ 22:17:35
URL: http://www.metrobloggen.se/missmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback