Paranoid?

Ska jag var ärlig?
Jag tycker att min trappuppgång är lite läskig.
Särskilt nu på kvällen när det är alldeles kolsvart ute.
Eftersom jag har tvättid blir det ju rätt mycket spring upp och ner.
En lampa vid ingången sjunger på sista versen, så den står och blinkar, och det gör inte saken bättre kan jag lova.
Och inne i tvättstugan så hör jag knackande ljud från torktumlaren, men jag vågar inte öppna och kolla. Tänk om det ligger någon halvdöd där inne, som med sina sista krafter försöker få hjälp av mig. Och jag bara går (läs springer) därifrån.
På topp av allt det känns det som att det är någon som står och tittar utanför.
Jag måste nog sluta kolla på Ghost Whisperer?

Kommentarer
Postat av: mamma di

Det är nog bäst så!!!

Puss

Postat av: linn

haha kolla på the dog whisperer istället :D

2009-02-11 @ 22:51:49
URL: http://goblinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bleeeeeehhhhhh!

2009-02-11 @ 23:01:04
Postat av: βłεώβεяяϊε.

Bleeeeeehhhhhh!

2009-02-11 @ 23:01:21
Postat av: βłεώβεяяϊε.

Kiss.

2009-02-11 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback