Studiebesök

Har inte haft ork att blogga någonting idag.
Var iallafall på körskolan.
Var lite nervös eftersom min lärare varit borta en hel månad så hade jag inte kört någonting, inte ens hemma. Men det gick hur bra som helst. Och hon tyckte inte jag var ringrostig, som jag sa att jag skulle vara.
Det ger en så mycket mer motivation när det inte går dåligt.
Jo, jag missade vissa grejer. Men hon sa att det inte gjorde någonting eftersom jag själv insåg att jag skulle gjort annorlunda.
Vi pratade även om teorin.
Hon sa att jag i första hand skulle koncentrera mig på skolarbetet, men försöka få in teorin så mycket som möjligt.
Vi bokade om mina lektioner också så dom passade mitt skolschema :).
Jag älskar min körskolelärare!

Linn & Martin, hur kan jag vara arg på er mina underbaringar?!
Vissa dagar är man bara mer känslomässig än andra. Att man har jättelätt för att vara glad, och även ledsen. Det var nog en sån dag.
Och om nån råkade läsa mitt "trevliga" blogginlägg så var det inte meningen.
Det var bara nåt som skedde i stridens hetta, och det är numer borttaget.
Men just so you know, jag älskar Aerosmith, och det är inte skrikmusik :D

Imorn är det studiebesök på Jämtkraft eller nåt.
Klä sig varmt ska man göra. Och så ska vi gå högt upp tydligen. På bara några rangliga ställningar. Golv som det är hål i, så man kan se långt ner i avgrunden. Jag funderar allvarligt på att skita i det bara för höjderna. Jag kommer inte klara av det. Jag kommer ramla ner.
Tur att man slutar efter det iallafall.
Då slipper jag duscha ikväll, slipper fixa håret imorn.
Kan bara ta på mig nymössan, för utan styling är varje day en bad hair day.




Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Låter bra med körskolan och Du kommer inte att´ramla ner!!

Puss

2009-02-04 @ 07:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback