Utkast: Att det ...

Att det ska vara så jäkla svårt att klara fas A.
Jag har ju gjort det förr, jag har ju tom klarat fas B en gång i tiden. Vad har hänt med mig?
Nä, nu får det vara slut med dessa fasoner.
Måste ha klarat fas A tills imorn också, annars blir Erika arg.

Igår var jag ute och körde.
Jag skulle backa, men kunde inte förstå varför inte bilen rörde sig. Pappa tyckte jag skulle starta bilen först. Om man nu prompt måste det?!
Mamma tyckte att det var bättre än förra gången, hon tyckte jag var på väg att köra in i garageporten då, men det tyckte inte jag =)

Ikväll är det Nick Borgen på Norsgården.
Han som sjunger "We are all the winners" vettni?!
Mamma ska dit och jobba, hon kanske kan fixa in mig backstage =D

Orkar inte åka till stan ikväll.
Jag släpar upp mig imorn istället.
Och eftersom jag ska kolla Oscarsgalan inatt så kommer jag vara extratrött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback