POMPÖST!

Har ju tänkt uppdatera lite om vår "pompösa" afton,
men har inte orkat eftersom jag har känt mig lite krasslig.

Men nu blev jag tillsagd av Linn att jag måste lägga upp lite bilder,
så man blir väl tvungen då antar jag =)

Trots dunkande huvud, och svälld hals så lyckades jag duscha av all smuts från min svaga kropp och klä på mig kjol (tillochmed), och sminka mitt bleka ansikte. Martin hämtade mig, och vi hämtade Thomas.
När vi anlänt till Martin, och Linn och Danne kommit så började "vi" laga mat.
Martin sa att jag inte fick hjälpa till eftersom jag var sjuk.

Kopierar MENYn från Linn;
Förätt: Pilgrimsmusslor, stekta med chili och lime.
Serverades på en lime och chilirostad toast med en bädd av kryddad blandsallad.
Varmrätt: Stekt ryggbiff serverad med rostad potatis, fänkål, rödlök och sötpoatis. Den huvudsaklige bearnaisesåsen fanns såklart med!
Efterrätt: Sorbé, två olika sorter med hallon-blåbär till.

Nu blire bilder.


Martin och Thomas pompösar, Danne kollar på och försöker lära sig


Välkomstdrinkar


Thomas och Martin gjorde en Dry Martini till mig


Men jag tyckte inte den smakade så bra


Förrätten


Varmrätten


Sötisar


Vi med :D


Sen kom Bugatti, det nyaste tillskottet i klassen


ORIGINALET!


Linnsen med munnen full av godis


Tack för kvällen era gurkor!!!!

Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHA ojejuj, du hade kort på maten du, enda du fokuserar på ;)

Och du fick med orginalet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback