Allt och alla underbara

Återigen var det dags för filmkväll.
Den här gången blev det Once och Aurore.
Något sega må jag erkänna, men helt okej filmer.
Dom berörde på olika sätt. Till exempel har jag fastnat helt på en sång ur filmen Once. Tänkte lägga ut ett YouTube-klipp här på bloggen, bara för att visa att jag faktiskt kunde, men nu går det tydligen inte. Det är något knas med "Uppdateringen". Så jag länkar bara till den istället, så får ni bestämma om ni vill njuta eller inte.

http://www.youtube.com/watch?v=CoSL_qayMCc&feature=channel_page

Som vanligt var det jag, Linn & Martin.
Har kommit fram till att vi är verkligen The Dream Team!


Och Cissi, du är ju för underbar du.
Tack för att du finns gumman, och som sagt, jag ska hålla mig ifrån stickade tröjor.

Läs om hennes dröm - ceciliaasp.blogg.se


Men nu måste jag sova,
lär väl få en kommentar av mamma imorn om hur jag kan vara uppe den här tiden.
Hur ska jag då kunna komma upp på skolan.
Puss Mamma!


xoxoEmelie

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Du känner din mamma Du

Puss

2009-01-21 @ 07:28:08
Postat av: Cissi

Du är underbar du med gumman!

du är den bäste vännen jag har xD

2009-01-21 @ 17:31:09
Postat av: linn

duu kaaaaaaaaaan inte länka filmer!!! HAHAHAHAHAAH xD

Ne skojade!

Men nu har vi iaf genomlidit martins tjat om once ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback