Eastern & Bio

Igår hade jag och Madde en helkväll.
Efter skolan var jag, hon och Cissi och tittade balklänningar.
Jag och Cissi provade, även fast vi redan har våra :).
Efter en stund på stan så gick vi på Eastern. Jag och Cissi åt buffe, och Madde åt fyra små rätter (som var spottad i XD). Oerhört gott, som vanligt!
Sen åkte Cissi för hon skulle på kinesoblabla!
Så då gick jag och Madde till bion och beställde biljetter till "Benjamin Buttons otroliga liv". Var helt ensam i biosalongen från början, och Madde höll på att ramla rakt på ansiktet, och jag skrattade så jag inte kunde stå. Min cola vart utspilld av tjocka personer och både jag och Madde gatt kissa fem minuter in i filmen.

Det var iallafall en bra film, lite väl lång skulle jag säga.
Men det behövs för en hel livshistoria antar jag.
Men den var fin, och allt lite sorglig. Men den bjöd även på skratt :).

En helt underbar kväll må jag säga.
När jag kom hem somnade jag så fort jag la huvudet på kudden.
Tack för bion gumman, du är guld värd <33


Idag har jag gjort styrketräning efter schemat.
Jennie tycker faktiskt jag är jätteduktig :D.

Snart kommer Cissi,
vi ska fixa frisyrer, och hon ska få se min klänning för första gången :).
Har även inhandlat vindruvor igen så vi kan mysa framför Toppis.
Nära alla tjejer i klassen ska ut ikväll, och även fast jag inte börjar förrän tolv imorn så stannar jag hemma, och det är för att jag är en duktig tjej.

xoxoemelie

Kommentarer
Postat av: Cissi

Underbar middag med er flickor!



jajemen snygga frisyer kommer de att bli :D

jaså har du :O göttans xD

2009-01-28 @ 18:21:35
Postat av: Mamma Di

Kanske var Du trött eller så kanske inte plånboken tillåter en utekväll?

Puss

2009-01-29 @ 08:09:21
Postat av: Elle

Jag tycker att Cissis frisyr vart riktigt fin! Du är så duktig som lyder Jennies ord till punkt och pricka, annat är det med din ohängda storasyster, hehe.

Postat av: madde

Haha du och jag gullet <3 4ever and ever :D

2009-01-30 @ 18:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback