Puss

Underbart att få vara hemma i Rätan igen.
Känns som att det var alldeles för länge sen nu, även om det var förra helgen.
Fick träffa mina kära syystrar.
En av dom träffade jag ju förra helgen, men den andra hade jag ju inte sett på år och dar kändes det som. Hon fick en bamsekram kan jag lova.
Kollade på Lets Dance. Jag och Ellinor låg och skrattade, och då vart Erika arg på oss :(. Mamma och pappa är i Östersund över natten, så nu får man skrika och gorma hur mycket man vill när Pontus är jobbig och välter omkull papperskorgen.

Idag har jag varit snäll mot E&M och fixat deras mobil och satt upp gardiner.
Tänk va jag ska skryta för bebbibo när han/hon kommer, och säga att det är minsann jag som fixat det mesta i dennes rum. Händiga föräldrar har den inte välsingnats med kan vi konstatera.


Klickedick Klickedick Woowooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback