Söndag

Joppa pojkar!
Jobbar från fyra till halv tio ikväll. Känns väldigt kort om man jämför med gårdagen. Men vad gör man inte för lite cash?! Och så att ens käre syster nu ska få åka på "bröllop" till Stockholm.

Kände mig äcklig, trött och allmänt sliten efter att jag slutat igår. Men inte hindrar det mig heller. Åkte bort med Allmighty till Pange-piren där det var folk som grilla. Myste en stund med dom innan det bar upp på Pange. Sög på en rosa pantern och sen åkte jag en sväng med Erik och Nylin upp till Böle. Var ändå hemma än beständig tid och somnade gott. Första gången jag drack sen studenten om jag inte är helt ute och cyklar.

Imorgon åker jag till staden.
Ska röja lägenheten så det ser respektabelt ut när mäklaren ska komma och värdera den. Ska träffa Martin och Cissi över fika. Och så ska jag träffa min lilla stumprumpa och höra allt om hennes Grekland-trip =). Juste, har körlektion också. Det är mycket man har att göra när man är i Rätan hela tiden.

Sitter nu och svettas som en gris, vet inte om det är för att jag har datorn, som strålar ihjäl mig och utsöndrar värme, i knäet. Eller för att jag är så exalterad över att skriva blogg så att jag blir alldeles blöt i pannan. (kanske tom är klimakteriet).


Adjö, nu måste jag klä mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback