Bajsverk & Spöken

Dagen har gått på i sakta mak...
Fick skjuts av Andreas på reningsverket. Det var nog det äckligaste jag har varit med om. Lukten var outhärdlig, och när dom seriöst ville att vi skulle kolla på vad folk slängt ner i toan, då var det nära bristningsgränsen. Tamponger, bindor, kondomer? Tack, men nej tack. Men jag var för upptagen med att hålla andan för att ens kunna fokusera blicken. Gick omkring resten av dagen och luktade bajs (kändes det som iaf), kunde verkligen känna blickarna mot mig. Folk som kastade misstänkta blickar, och jag verkligen kände hur dom dömde ut mig som bajskvinnan. Aldrig mer säger jag bara, aldrig mer!

Kollade på film på svenskan, Boys don't cry.
Alltså, ursäkta? Men hade vi inte kärleksvecka på skolan? Först tvingar dom med oss på ett skithus, och sen ska vi kolla på en film där det är våldtäckter och mord inblandade. I don't feel the love helt enkelt.

Efter skolan var vi och betalade första delen för resan. Spännande!
Nu börjar det bli verklighet. Hittills har det bara varit som att vi har pratat om det, planerat. Men det har ändå känts som att det inte kommer hända. Men nu är det gjort, och det känns så jäkla bra =D

Herr Berglund bjöd på middag för att jag diskat åt han. Fyra små rätter från Eastern. Det avnjöts tillsammans med dubbelavsnitt av Vänner. Och sen det jag hade längtat efter hela dagen. Det okända. Åh, jag tyckte det var så bra. Blev allt lite tårig på sina ställen. Och tydligen var det fler som blivit det, eftersom Zebbe fått runt 40 sms, och massa mail på Face, av folk som han inte känner men som ändå blivit så berörda =)
Tur att pappa spelat in, det kommer nog kollas på fler gånger..

Nu blir det nog lite Greys innan man somnar.

Kommentarer
Postat av: linn

bajskvinnan kan jag hålla med om ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback