Leon

Underbara barn! Som vi har längtat.
Du uppfyller verkligen förväntningarna vi hade. Du är det sötaste lilla gossebarn som någonsin avlats fram på denna jord. Du luktar så gott, och du är så söt när du sover. Även fast du skriker ibland så älskar jag dig lika mycket. Även fast du kräks på mig så är du min bebbibooo för evigt.

Helgen har mest gått ut på att bråkas om vem som ska få sytta.


får en puss av mamma


ute och åker bil


hos gammelfarmor


myser med mamma i soffan


gosar i moster M's famn


f*ck off! nu vill jag inte vara med något mer



(Ordförståelse till bilderna:
Mamma = Erika
Gammelfarmor = Dagmar (min farmor)
Moster M = Jag)
Get used to it!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Vilka underbara bilder!

Puss på Dig!

2009-03-31 @ 07:52:20
Postat av: linn

Han är så sööööt! Man förstår inte att ni är släkt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback