Love is a battlefield

Idag var en rolig dag.
Prov på Psykologin, och det gick superbra =)
Jag, Ellinor och Camilla var på stan och köpte tyg till min mösspåtagningsbals-klänning. Det fick bli svart, klassiskt och snyggt. Så ska jag ha ett band i midjan, så kan man bara byta band om man vill förnya =)

Nu kollar vi på 13 snart 30.
Ellinor ligger i sängen, och Camilla ligger i soffan och andas väldigt tungt, så vi anar att kvinnan har somnat. Men men, det är klart att hon får ta sig en liten lur.

Nu ska jag kolla klart på filmen.
Imorn har vi redovisning på Historian =/

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Va bra att det gick bra! Hoppas redovisningen på Historian går bra oxå.

Puss

Postat av: Mamma Di

här kommenterar man och så funkar det inte. Bra att redovisningen gick bra hoppas nästa gör detsamma puss

2009-03-17 @ 08:03:37
URL: http://brittalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback