Måndag

Fick åka bil in imorse, det var skönt som fan. Fick en timme längre sovmorgon, och slapp trängas med någon tjock gubbe på bussen..

Fick VG på "provet" i Psykologi. Det kändes helt okej.
Får, som Cissi, satsa på fördjupningsarbetet som vi ska börja med nu.
Idag var jag faktiskt på en hel Webbdesign-lektion. Och den gick förvånandsvärt fort, för jag jobbade flitigt med en ny hemsida till modern och fadern. Den blev nästintill klar, och läraren ska hjälpa att lägga upp den på Internet. Måste även prata med henne om köp av domännamn...

Efter skolan skulle jag till Daniel och hämta Ellinors joggingskor. Jag la en blick på hur pojken levde, och jag kände att jag inte kunde låta det vara. Jag var helt enkelt tvungen att diska upp disken som stod på bänken. Jag lämnade en lapp där det stog att han var skyldig mig massa middagar, för jag var bara så himlarns hungrig just då.
Åkte hem och käkade nudlar, det blir till att snåla framöver.

Fick även klartecken för pengalån idag. Tack för det!<3
TURKIET HERE WE COME!
Fick också nyss reda på att Rätans skola's nior också ska åka till Alanya den femtonde maj. Hur stor chans är det egentligen? Så jäkla skumt om ni frågar mig. Evelina och Mattias är guldklimparna i den klassen, och dom ska med oss ut på otyg har vi bestämt. Det kommer bli awesome!!! Vi kommer åka samma flyg och troligen samma transfer. Det är bra att man kan åka någonstans där ingen vet vem man är.... not?!
Nu är det bara till att vänta till avresa, det kommer gå skitsegt :(

Helgen har varit underbar.
Har bara varit hemma. Kollat Så ska det låta, Jag vet vad du gjorde förra lördagen, Sveriges smartaste barn, skidor. En chill-helg helt enkelt. Men jag är lite kinkig på Bebbibooo just nu, som vägrar komma. Tycker det är bra dags nu.. Vi orkar inte vänta längre!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var bra att dom ska dit samtidigt så kan dom vuxna hålla lite koll på er. =)

2009-03-23 @ 23:16:06
Postat av: Mamma Di

Håller med! men våga inte dra ut niorna för då får väl jag f-n för det när dom kommer hem!

Puss

2009-03-24 @ 08:27:59
Postat av: Cissi

Jaa jag längar då det gör ont redan så hur ska det gå i 52 dagar till?!:O

2009-03-24 @ 17:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback