Östersund

Nu var det sannerligen ett tag sen jag uppdaterade..
Livet går i sakta mak här i Rätet.

Var in till stan både i Fredags och i Måndags, och idag ska jag in igen.
Jag förstår inte vad det är med mig?!
Men i Måndags hade jag faktiskt körlektion, så då var jag ju så illa tvungen. Och den gick bra, och jag är king!
Och på vägen hem gav vi en älg sprängande huvudvärk skulle jag tro. Med tanke på att dens huvud smällde i framrutan. Vindrutetorkaren tog den med sig å. Förgrömmade älg!
Nä, men vi hade tur iallafall. Ellinor kallade det Änglavakt, men jag säger Älgavakt!

Jag vill bara att det ska bli studenten nu.
Inte för att jag vill studenta, jag har kommit över det nu.
Jag vill bara flytta!!
Orkar inte sitta i Rätan eller i Östersund hela dagarna, och känna sig så meningslös som man faktiskt gör. Men innan vi kan hoppa fram till studenten så ska Bebbibooo komma! 10 dagar kvar nu!
Om hon ens går en dag över tiden så ska jag bräsa på bena hennes och dra ut ongen själv.

Idag i stan blir det "Män som hatar kvinnor".




Ps. Min misse fyllde 8 år igår!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Du är ju för rolig! Fast tråkigt att Du är leeeeesssss

Puss!

2009-03-05 @ 08:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback