Puss på Emelie

Busy busy day!
Var ute och gick 50 minuter innan skolan, kände att jag höll på att få ett fett skavsår så det vart inte längre. Men bättre än ingenting tycker jag iallafall. Redovisning på P&F, och det gick helt okej. Vi hade ju ett bra event, och mycket detaljer. Rörlig bilden gled vi bara omkring och inte gjorde så mycket, nörda oss lite med stop motion, det vart inte så seriöst.
Jag och Cissi gick bort på Campus en sväng för att kolla in UF-mässan. Där träffade vi Jolle och Dennis. Dom stod där som nå töntar och promota deras flaggor ;). Filmklubb klockan fem, vi såg Spring Lola.
Handlingen var lite dryg, men helheten var oki!
Hemma vid halv åtta. Åt lite och kollade på Stockholm Arlanda.
(btw, så har jag bestämt att jag ska gå med i 10000 meters-klubben när vi är på väg/varit i Turkiet, om jag så måste dra med mig Madde in på toan ;))

Nu kommer Zebbe snart hit en sväng, han ville hänga. Jag är inte bangen.


Nu ska jag återgå till Criminal Minds, inte för att jag fattar nåt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad är det för galenskap jag hör? ! x) haha

2009-03-19 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback