Turkiet

Idag har vi varit lite galna.
På lunchrasten lite snabbt sådär så vart vi lite sugna på att åka utomlands. Vi bestämde oss för att gå på Resia för att kolla lite resemål och se om det fanns någonting som passade oss. Och vad går vi inte och gör? Jo, vi bokar en resa till Turkiet den 15 maj. Preliminärt iofs, men ändå. Är sjukt pepp nu, så jag hoppas att allting ordnar sig med pengar m.m. Kanske tyvärr måste strunta i Forum isåfall, tråkigt men sant =(. Någon som vill skänka en slant till en behövande kanske? Men skulle vara så kul att åka ut tillsammans en sista gång. Vi tjejer sprids ju för vinden efter studenten. Cissi till Umeå, Rebecka till Uppsala (eller vad det var), Madde vettetusan om hon också ska till Umeå, och jag flyttar ju till Tyskland. Det hade varit underbart, och så kommer man hem brun och fin till balen. Fast jag blir inte brun, men förhoppningsvis lite mindre blek än för tillfället.
Men nu blir det till att motionera och äta nyttigt varje dag om man ska våga visa sig i bikini.


Idag åkte Ellinor hem förövrigt.
Känns lite tomt, men ändå skönt att jag får titta på hur mycket Greys jag vill utan att hon ska komma och störa, och tjata om Scrubs. Jag känner att jag klagar väldigt mycket på att jag är ensam på kvällarna och så, men det är nog så jag vill ha det. Visst har jag älskat att ha Ellinor här, men jag är så jäkla lättirriterad, och jag vill ju inte att det ska gå ut över stackers lille Pelleplutt! Hon förtjänar det inte helt enkelt!


Efterlyst!

Varför är Hasse så charmig och söt.
När jag ser honom vill jag bara pussa på honom! Finns det ingen som känner honom som kan presentera oss. Jag läste ju faktiskt i Hänt Extra att han inte visste om han var singel, och att han inte haft sån tur med kärlek i sitt liv.
Men Hassedarling, det är bara för att du inte träffat mig än. Puss gubben<3

Ska duscha en snabbis, jag är en lortgris.
Sen ska jag kolla lite på Greys innan jag ska sova. Börjar tidigt imorn =(

Puss!


Fortfarande ingen Bebbibooo.
Jag tror den är lite rädd för att komma ut. Men om jag också fick ligga och skvalpa skulle inte jag heller komma ut. Måste känt så när jag var bebis också, eftersom jag trots allt gick 15 dagar över tiden.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det var ett roligt och förvånansvärt långt inlägg. Men jag tycker inte att du varit irriterad, vi har mest skrattat :). Godnatt på dig lillasyster. Puss

Postat av: linn

Haha du och din Hasse :D

2009-03-19 @ 06:36:44
URL: http://goblinn.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag är sjukt pepp! Vill åka typ nu! xD

2009-03-19 @ 08:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback