Nationella prov

Läxförhöret kunde ha gått bättre, men jag fick iallafall ett G, och jag är nöjd med det eftersom jag knappt läst någonting alls. Och det var en hel del i klassen som inte klarade G-nivån. Läxan var nog inte så populär verkade det som.

Imorn har vi nationellt prov i svenska, så egentligen borde jag läsa lite mer i häftet. Men det är ingenting som är baserat på det, så det ska nog gå bra. Tid har jag ju inte ont av iallafall.

Tänkte ut och gå/springa en sväng idag. Frågade om Zebbe ville följa med när han slutat, och det ville han. Men tydligen ångrade han sig för han hörde inte av sig. Så då blev det ingen utgång, för jag är inte så pepp på att vara ute den här tiden alldeles själv. Nä, nu måste jag ta mig i kragen, Turkiet närmar sig!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Vill bara lämna ett litet fotspår!

Puss

2009-04-01 @ 08:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback