Måndag

Tog en lur när jag kommit hem från skolan. Jag vet att jag egentligen inte borde, men jag kunde inte hjälpa't. Webbdesign-läraren hade inte med sig sin jädrans dator så nu kunde jag inte lägga upp hemsidan iallafall. Sorry...

Måste ju bara berätta om lille Leons upptåg igår. Det lilla livet hade sovit i min famn i ca en och en halv timme. När han vaknat opp skulle jag sätta på han pyjamas och byta blöja. Efter det var gjort så sätter jag mig i soffan med han igen, och vad gör han, om inte kaskadspyr över hela min arm från axel till hand, över mina byxor, och över hela sig själv. Var ju bara till att byta på han igen då.
Nu har han börjat svarsle också. Mest när man räcker ut tungan, men igår kräktes han bara när vi försökte oss på det. Då sjöng jag och Elle "Baby got back" istället. Då flinade han till lite ;)
Det är så roligt nu när han börjar hänga med lite mer.

Nu måste jag börja med Religionen. Och så har jag Historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback