Onsdag

Åkte hem med tjugo över tolv bussen idag för att kunna komma hem och kolla på Flisan som skulle spela i musikal. Riktigt bra och rolig var den. Hon är så duktig gumman min :)

Nu kollar man på Rent hus hos E&M. Leon är grinig och blir inte nöjd förrän han får mat. Han är en tjockis, precis som sin moster :D. Idag var han med i tidningen också förövrigt, gå gärna in och kolla. Han är med i både ÖP och LT, och har ni inte tidning så finns det på Internet med.

Imorn blir det till att kliva upp tidigt igen för att åka sjubussen till stan. Släpa sig på skolan och ha P&F prov, huvva.

Kan ju iofs trösta mig med att det bara är 2 skoldagar kvar.
Och så ska vi på Rörlig Bild på nån föreläsning av nån betydlig människa. Så då slipper jag fan lite av Badhusparken. Det är fan jag nöjd över alltså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback