Torsdag

Delade meningar om vilken låt jag ska sjunga på dopet. Trodde det skulle vara gjort efter jag så smart frågat på bloggen, men nu är jag bara ännu mer kluven. Erika vill iofs att jag ska sjunga båda för henne och se vilken som låter bäst. Men det är ju det att jag är så himlarns blyg. Tur då att jag ska sjunga för en jädra massa folk. Ett plus är iofs att det är i kyrkan. Där ekar det ju, kanske låter som i duschen. Där låter allt bra :D

Hade helt glömt bort en uppgift i Religionen som skulle vara klar för 5000 månader sen typ. Och fick reda på idag att om den inte är inlämnad imorn så blir det möjligtvis IG. Kanske dags att lägga på ett kol. Hade redan gjort rätt mycket sen innan, men det var mycket kvar också. Kände bara att jag behövde en liten paus, och då är bloggning ett bra tidsfördriv.

Jag, Martin och Thomas satt på Thörners i två och en halv timme idag. När dom började packa ihop och stänga tänkte vi att det kanske var dags att gå. Martin hade lånat pengar av mig för ett tag sen så han bjöd tillbaka nu. Fick reda på att jag låg på MVG i Rörlig Bild C med. Det trodde jag aldrig eftersom jag inte känt mig lika produktiv den kursen. Men enligt Lasse hade jag börjat synas och ta för mig mer. Det var jätteroligt att höra tycker jag. Och det känns bra att ha fullbordat MVG i alla RB-kurserna. Än så länge bara ett IG på betyget, men vem vet. Det beror på hur det går med religionen.

Men även om jag så måste sitta hela natten så tror jag ingenting kan förstöra mitt humör. För imorn åker vi! Fick reda på att jag skulle bli bjuden på "kvällsfika" hos Madde innan avfärd till flygplatsen. Hennes mamma hade varit så gullig och frågat om jag gillade fetaost och rödlök och grejer. Haha.
Jag har ingen resfeber än. Är nog för att det känns så sjukt overkligt fortfarande. Som att vi inte kommer åka. Men som jag sa till Sofia idag; När jag väl är på flygplatsen kommer jag nog bli sjukt orolig - Har jag med allt? Är det rätt plan vi sitter på? Är alla med? Tog jag på mig trosorna imorse? Ja, ni förstår nog.


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha (Y)!

mysfika där vi kan sitta och tycka att allt är overkligt tlsm :P

Haha går snabbare om du inte har trosor... Haha If you know what I mean? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback