Fredag

Imorse klev jag upp kvart över sju och drog på mig kutardressen. Åtta begav jag och Inga oss ut och sprang. Gött! Hem för en snabbdusch, och sen iväg på nya jobbet. Gick riktigt bra tycker jag. Trevlig kvinna det där. Ska tillbaka nästa torsdag, och då blir det till att köra solo. Inga och de två äldsta åkte på biblioteket, så då tog jag och Kjell en promenad bland vinrankorna.

Ikväll ska jag på party... på riktigt.
Biljetter är köpta, och skjuts är fixad. Och förhoppningsvis är det ingen som är trött idag. Imorn ska vi till den svenska familjen i Eppingen. Och sen på kvällen ska jag på hårdrockskonsert. Haha, jag som verkligen älskar den musiken ;)


Ich Po Pich und Kjell Po Pell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback