Lördag

Slö dag antar jag.
Tog en promenad nu på kvällningen. I regnet... Var blöt rätt igenom när jag kom hem, kanske inte världens bästa idé eftersom kroppen inte är riktigt frisk än. Men jag bara älskar regnet mot asfalten, och bara gå sakta i mörkret och tänka. Passade även på att ringa hem, och fick prata med min älskade pappa. Vi pratade julklappar, tyskaspråket, väder, han gav mig vägbeskrivningar genom Elsenz (xd). Haha, han är för go. Tog en varmdusch när jag kom hem, och nu sitter jag här. Trots powernapen i eftermiddags är jag trött, så det blir nog en tidig kväll framför en film.

Vad har ni för er en kväll som denna?

Alla sitter väl bänkad framför finalen i Körslaget =P

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi har varit på uppsjungning i Bergs kyrka idag med vårt latinska verk, sen fick vi god mat på 15. Efter det har vi kollat på dansbandskampen och lilleman somnade på min mage. Nu kollar jag på en inspelning av körslaget, men jag visste redan vem som vann eftersom jag var dum nog att gå in på facebook.

2009-11-14 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback