Måndag

Vid åtta igår sov jag som en liten baby. Vaknade dock vid halv två, och vaknade sedan varje timme tills klockan ringde. Drygt som fan, men det är så gott som rutin mina nätter nu verkar det som.

Faktiskt ganska rolig tyskalektion idag, överraskande.
Pratade med mamsen på rasten, och det var sannerligen trevligt. Dock blir det ingen julhandel i helgen. Christian ska till Trochtelfingen, så jag måste vara hemma med Inga och barnen. Har dock kollat in en julklapp i Eppingen, och en här i Elsenz. Så en bit på väg är jag iallafall =)
Och om två veckor far vi till Kiel, där Christian's föräldrar bor. Gå på julmarknaderna, och kommer troligtvis handla klappar där med. Och sen har jag en helg till innan familjen kommer, så det hinns =)

Nu har Christian fått igång min tjocktv här nere på rummet, så ikväll ska jag kolla på tyskdubbad The Shining. Lovely =D


Idag känner jag mig söt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback