Måndag

Ja, hur ska man beskriva dagen? Hektiskt kanske?!
Tyskakurs på morgonen. Satt mellan Skitturken och Ankobobba, och ingen av dom verkade få nog av att titta på mina papper vad jag skrev. Men jag lät dom, jag tar det som en komplimang. Vart ett jävla hitochdit när jag skulle försöka få mig lite lunch. Men det ordnade sig det också, och jag uppskattar trevliga och snälla människor!
Inga kom och hämtade oss med nybilen som har kommit nu. Är man van med bussen är det en aning trångt, men det ska gå det där med. Åkte till MediaMarkt i Sinsheim, så det blev som en liten premiärtur =)

Helt galet hemma senare. Lasse och Rasmus kutade omkring som om dom hade eld i baken. Och Kjell var så trött att han inte ens kunde somna, utan bara skrek. Jag tror ingen var gladare än mig och Inga när det var dags för middag. Men det var inte bättre där kan jag lova. När Christian kom hem var barnen som små änglar, och han kunde inte tro att dom varit monster hela eftermiddagen..

Skulle ju egentligen hälsa på svenska familjen imorn, men hon ringde idag och sa att hon hade fullt upp, så det blev inget den här gången heller. Vet inte om Inga gjorde några nya planer med henne. Det lär väl visa sig..


Nu ska jag lägga mig.
Tidig morgon imorgon igen.
Så godnatt kära läsare. Lämna gärna ett avtryck i kommentarerna.
Puss!


Har börjat med örhängen igen.
För en mer sofistikerad look. Haha ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Fining där! God natt!

2009-11-02 @ 23:15:21
Postat av: Mamsegull

Har haft vinlotteri ikväll och jag vann 2 flarror!

2009-11-02 @ 23:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback