Onsdag

Inte så mycket som har hänt idag faktiskt. Jag och Inga var ute och sprang imorse. Mycket roligare än att springa själv! Hämta barnen. Rasmus och Kjell sov. Jag och Lasse kollade på Nalle Puh på mitt rum. Inga gick på prommis med dom äldsta och jag var hemma med Kjell. Abendbrot, och nu rummet.
Sehr, sehr interessant!

Känner mig lite halvsliten idag. Inte som igår då jag höll på att flyga ur taket. Har börjat hosta igen också, men mår annars bra. Läste om någon som hade lite hosta på jobbet, och fyra dagar senare dog han i Svinis. Hjälp! Skulle hata om det hände med mig...


Ska nog göra lite hemmagymnastik nu. Inte dansen faktiskt, känner mig inte fullt så entusiastisk för tillfället. Istället blir det några hederliga situps och nerfall. Tummen upp! Drar nog på någon pumpmusik så jag vaknar till.

Ha en trevlig kväll allihopa.
Och mamma, jag vill prata med dig om lite diverse saker.
Get back to me ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback