Tisdag

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva denna dag. Kanske med ordet... konstig. För det första blev jag otroligt sur när klockan ringde. Kände redan då att jag var på dåligt humör. Snooza så jag var tvungen att göra mig iordning på en kvart. 4 timmar konstant tyskapratande är inte att rekommendera tillsammans med huvudvärk. Och all energi som går åt av att verkligen lyssna och förstå. Vi glömde Kjell's napp på Kindernest så han skrek konstant hem till Elsenz.

Där gick dock dagen sedan till det bättre. Jag käkade piller. Lasse och jag gick ner på mitt rum och han ville bygga tågbanor, jag la mig ner en stund eftersom det var okej med honom.. Efter det kändes det mycket bättre. Och nu på kvällen har jag och Inga varit ute och sprungit. Så jäkla härligt. Eftersom det är mörkt som i graven ute, så sprang vi genom Elsenz istället för våra mörka skogsvägar. Som jag sa, roligt att se Elsenz till fots. Och alltid skönt att prata av sig lite =)

Nu är jag nyduschad. Och nya avsnitt av Desperate, OTH och Gossip Girl väntar på mig. Bättre kan nog kvällen inte bli =D


Bild från när vi lekte idag.
Lasse's kommentar till att han var naken;
Jag har en penis..


Kommentarer
Postat av: Mamsegull

Huvudvärk nu igen! Tur att jag kommer med piller snart! Du har väl inte för varmt när Du sover det kan ju oxå orsaka huvudvärk?! Puss

2009-11-11 @ 09:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback