Tisdag

Har inte känt mig jättepigg på att blogga så jag har helt enkelt låtit bli, istället för att sitta och försöka pressa ut tomma och tråkiga ord.

Tyska både igår och idag. Börjar faktiskt tycka att det är riktigt kul. Är nog för att jag börjar komma in så pass mycket i språket, att jag verkligen känner att jag förstår.. Bra gjort av mig! Oma och Opa har varit här i två dagar. Nästa vecka far dom till Inga's syster, som bor i Florida. Där ska dom spendera julen, och kommer hem om tre månader. Dom var så gulliga och gav mig en slant och sa att jag skulle köpa en julklapp till mig själv =)

Och på torsdag bär det av till Kiel. För att kunna vara framme till lunch så bär det av klockan fyra på morgonen. Yes, jag som har problem med att komma upp klockan åtta... Men jag har laddat för bilresan. Nya lurar, nya låtar, och fräscha batterier till mp3n. Me like! Ska bli kul att se en annan del av Tyskland. Och det är även denna helg som alla julmarknader börjar. Så då ska vi strosa runt på dom också. Kameran får hänga med.


Vill ha långt hår!!!
Försöker ju spara ut,
men håret som annars växer som ogräs,
har nu bestämt sig för att knappt växa någonting alls. Snålt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Så är det väl alltid med håret, när man vill att det ska växa händer det ingenting. Jag tycker inte mitt hår har växt nåt alls sen du klippte mig i augusti.

2009-11-24 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback