Träningstips ala Emelie

Tycker du att det är tråkigt att träna?
Har svårt att ta dig ut, även om det bara är på en promenad?
Grämer dig över några situps som slutar med att du inte gör dom ändå?


Jag har lösningen!

Dra på lite skön musik, och go nuts! Dansa, hoppa, vifta, och sjung med. SLÄPP LOSS helt enkelt. Sjukt kul, och man märker inte ens att man svettas som ett anus.

80-talet var verkligen dansens era.
Några låttips:

She's a maniac - Hall & Oates
What a feeling - Irene Cara
Fame - Irene Cara

och min personliga favorit,
Girls just wanna have fun - Cindy Lauper ;)


Den här videon är egentligen alldels för pinsam för att ladda upp.
Men what the hell! Jag bjuder på mig själv, och mina snygga moves =D


Kommentarer
Postat av: rebecka

svettas som ett aanus? men vad ska mamma haraldsson säga nu :D när du använder sådanna ord ;) haha MISS U BABY!

2009-11-03 @ 23:26:28
Postat av: Inga

Du wächst im falschen Jahrzehnt auf...(-; Diese Musik war neu, als ich 16 war...g*

2009-11-04 @ 09:45:56
Postat av: Mamma Di

Längtar tills jag oxå får svettas som ett anus tillsammans med Dig! Vet bara inte hur det känns att svettas så men iaf. Undrar vad Inga har skrivit? Du kan väl översätta! Puss

2009-11-04 @ 11:39:24
Postat av: Erika

Jag har ju som sagt läst tyska, och lite har jag lärt mig. Det betyder;



"Du växer i fel årtionde, denna musik var ny, när jag var 16"

2009-11-04 @ 15:12:22
Postat av: Joel

Jag som grämde mig över att förnya gymkortet, men nu behöver jag ju inte det! :)

2009-11-04 @ 16:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback