Biotajm

Igår var det alltså bio-tajm.
Sarah's pojkvän Jonas skrev till mig och frågade om jag ville följa med "dom" på bio. Jag antog då, med all rätt, att det var han och Sarah, och kanske någon mer. Jag tackade såklart ja. När bilen kom och hämtade mig så var Sarah inte alls med. För hon var på en födelsedagsfest. Istället var det Jonas, Patrick och Tobias.
Bara killar. Yes, då blir det säkert en skräckfilm utan dess like tänkte jag.


























Tada, en romantisk komedi.
Och även i bilen på väg till bion så satt Jonas och pratade om Fredrik Ljungberg, och när han modellade åt Calvin Klein. Undra om Sarah vet om den sidan av honom...

 


 


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha gulliga killar ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback