Karlsruhe

Denna lördagsmorgon föreslog Inga att jag skulle åka till Karlsruhe. Ut och röra på fläsket lite. H&M, tänkte jag, samtidigt som det ryckte i shoppingnerven. Kan liknas med spasmer eller lätt kramp. Var framme vid lunchtid och hemma vid femtiden. Och hela denna tid gick jag i endast ett köpcentrum. Kärlek! Och jag har inte längre några problem med att jag anser mig själv ha för mycket pengar. När jag kom hem med påsarna ansåg Christian att dom betalade mig för mycket. Mycket möjligt ;)
Roligast är ändå när kassörskorna ska föra världens disskusion med mig. På deras ansiktsuttryck uppfattar jag om jag ska se glad, intresserad, eller oroad ut. Sen kör jag på det, och nickar medhållande. Haha, det är så man överlever i Tyskland. Vem fan behöver lära sig språket liksom =D


Här är några av fynden som fick följa med hem.
Det är lite orgasm på min garderob för tillfället.


Två underbara koftor. Den vita från Tally Weijl. Den rosa från H&M.



Jeans från Madonna. Skärp från H&M.



Halsdukar från H&M.


Klänning och t-shirt från New Yorker. Väst från H&M.



Smycken från H&M.



Lång hoodie och randig tröja från H&M.




Ettlinger Tor.
Dit åker jag igen kan jag lova =D

Kommentarer
Postat av: Erika

Kallas shopoholic!

2009-10-31 @ 21:58:02
Postat av: stumprumpan

men oj vad du handla :o VISSA HAR RÅD ;) hehe, okejdå.. och vissa har jobb..där ligger jag i lä :P

2009-11-01 @ 19:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback