Drömtydning

Jag har en återkommande dröm.
Den handlar om att jag inte kan låsa en dörr. Hur mycket jag än försöker, och hur många lås jag än har, så går den inte att låsa. Jag vrider, och vrider, och vrider. Men när jag sen ska känna på dörren så går den fortfarande att öppna. (det är också ALLTID dörren i min gamla lägenhet i Östersund)

Jag har valt att ignorera denna dröm.
Men inatt kom den tillbaka igen, värre än vanligt.
Jag har sökt på internet om vad denna dröm kan betyda, men jag hittar ingenting om dörrar som inte går att låsa. Är det någon som har den minsta aning? Det måste väl vara någonting speciellt eftersom jag har haft denna dröm i flera år...


Vad är det som går och går, men aldrig kommer till dörren?!


Kommentarer
Postat av: Mamsegull

Jag har ingen aning! Säkert nåt bra iaf!

2009-10-29 @ 08:21:50
Postat av: Erika

Exakt samma dröm drömmer jag, oftast är det också nåt som jagar mig så jag måste verkligen låsa. Det klickar i låset men dörren är fortfarande öppen. Hua, obehagligt är det!

2009-10-29 @ 14:10:36
Postat av: Keine

Die verschlossene Tür kann den Übergang von der Pubertät ins Erwachsenenalter bedeuten. (Das passt doch gut, oder?)

2009-10-30 @ 08:56:30
Postat av: Nelly

www.dreammoods.com är en bra drömtydar site på engelska, kanske du kan lista ut vad din dröm betyder genom den.

2009-10-30 @ 23:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback