Söndag

Godkväll kära läsare.
Ännu en dag har passerat. Och nu är familjen hemma igen =)

Har varit ute på promenad idag igen,
och satt sen kanske en timme ute och bara inandades friskt luft. Men huvudvärken är fortfarande kvar. Inga ska ringa försäkringen imorn och se om den täcker en ögonundersökning. Isåfall blir det väl en sådan inom en snar framtid.

Har världens träningsvärk i stjärten.
Hallelujah! Trodde aldrig den skulle komma, men jäklar va skönt det känns. Ska nog försöka ta mig ut imorn också. Måste verkligen skärpa till mig känner jag. Jag tränar ju för Tjejmilen förtusan!!!!



Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt att slippa vara själv längre!!

2009-10-25 @ 22:05:09
Postat av: Mamsegull

Nu är det bokat, betalt och klart!!!!! Yiiiippppiiiii!!!!!!!!!!!!!

Puss

2009-10-26 @ 10:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback