Torsdag

Igår trodde jag att jag var på bättringsvägen. Idag är det värre än någonsin. Näsan rinner så jag kutar omkring med stora tussar så fort jag får chansen. Hostan har inte lagt sig.. Och idag har jag huvudvärk också. Jag kunde inte sova igårkväll eftersom jag hostade. När jag tillslut somnat så vaknade jag en halvtimme efter och började hosta igen. Detta resulterade i att jag försov mig imorse. Dumma mig. Vilken idiot uppfann snooze egentligen?
Tackolov ringde Inga's föräldrar igår och sa att dom skulle komma idag för dom kände att vi behövde hjälp. Dom kom för ungefär en timme sen, så nu kan vi verkligen fokusera på att bli frisk.

Återigen har jag en hemlis.

Tycker ju att det är så roligt att ha er nyfikna.
Det är därför jag skriver ut det serrni ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Krya på Er nu då ordentligt nu när ni har hälp! Nyfiken förstår du väl!!!!

Puss

2009-10-08 @ 13:30:50
Postat av: Elle

Jag tänker inte ens tänka tanken på att fråga vad det är för hemlis..bara så du vet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback