Söndag

Igår var en riktigt skoj dag.
Vid ett åkte jag till Eppingen och hem till Sarah. Hon gav mig en rundtur av Eppingen från cykel. Fick se mycket nya ställen, mer än bara centrum som jag sett. Vi satte oss på en uteservering och åt stora glassar. Hon hade linne på sig, det kan ju förklara hur varmt det fortfarande är här. Åkte och kollade på hennes kille när han spelade handboll. Hon hade match klockan sex, så vid fem skjutsade hennes mamma hem mig till Elsenz.

Förtärde abendbrot och sen hann jag med en kort liten powernap, bara så jag inte skulle bli alltför trött när jag skulle ut på nya äventyr. Duschade kroppen en snabbis och fixade mig lite. Dom kom och hämtade mig vid halv elva. Haha, sent tyckte jag som är rätt gammal och så =P. Åkte till en stad en bit ifrån Eppingen och gick och tittade på folk och drack drinkar och öl. Träffade Juliande gjorde jag också =) Vid ett åkte vi till en pub i Eppingen istället. Drack en drink och åkte sen hem. Var väl hemma vid halv tre någon gång skulle jag tro.

Och tänk att det enda folk vill lära sig av svenska är svärord.
Förstår inte vad det beror på. Men jag hoppas att någon ska vara jävlig mot mig så jag kan skälla ut dom på svenska. Det hade varit roligt. Haha!


Får se om det blir fotboll idag. Beror på vädret, och det är ju tråkigt att gå själv.

Idag fyller min lilla farmor 95 år.
Och igår vart Lillebo 6 månader!
Grattis till dom! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback