Godkväll käre läsare

Inga kom inte och hämtade mig efter fyra. Istället kom en Kindernest-fröken och babblade på på tyska. Hon hade Lasse med sig, och sa att hon skulle skjutsa han till fotbollsträningen. Jag uppfattade inte om hon hade pratat med Inga, så hon visste detta. Eller om Inga vilken sekund som helst skulle komma hem och vara fly förbannad på mig för att hon inte hört någonting om det. "Du ska med" sa fröken och vinkade ut mig till bilen. Hon berättade att Inga skulle hämta oss. Tur att jag hade lärt mig ordet hämta på tyskakursen igår. Annars hade det varit kört! Haha.

Abendbrot har förtärts, och nu sitter jag här.
Med Twilight-musik på på YT (Madde :P) och en flaska vatten.
Ska väl lägga mig och kolla på Heroes antar jag. Har inte direkt någon bättre för mig.

Kommentarer
Postat av: Mamsegull

Roligt att läsa många inlägg! Nu går jag och lägger mig!

Puss på dig!

2009-09-23 @ 22:15:13
Postat av: Erika

Gonatt gullis!

2009-09-23 @ 23:56:51
Postat av: söffen

saknar dig jag!

2009-09-24 @ 08:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback