Godnatt Torsdag

Imorgon är det Fredag, och som vanligt har jag icke några planer.
På Söndag hade jag dock tänkt dra till Elsenz IP och kolla fotbollsmatch. Måste ju supporta min by, även om dom enligt Inga inte är så bra.

Idag var jag ensam med Lasse och Kjell när Inga och Rasmus tog en promenad. Vart lite körigt när jag var tvungen att byta blöja på lillen, och Lasse ville inte följa med in. På knacklig tyska försökte jag få fram att han inte fick gå någonstans. Han kom in i badrummet full med sand och började borsta av sig på golvet. Städerskan i mig blev förfärad, och jag föste ut honom och sa att han inte fick göra så inne.

Har pratat med Pär-Anders och Josefin nu på kvällskvisten. Och tänk va glad jag blev. Pratade om allt möjligt. Jag visade var jag bodde, och dom visade hur lägenheten ser ut efter renovering. Vi pratade om när och hur dom ska besöka mig. Så nu är jag sannerligen en glad tjej, och då kan jag somna gott.


Klart man blir glad av att prata med mig!

Kommentarer
Postat av: Mamsegull

2009-09-25 @ 22:24:16
Postat av: Mamsegull

Puss men inte på munnen eftersom jag känner mig lite tussig!



2009-09-25 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback