Kom ihåg mig då

Jag är en människa som kommer ihåg ytterst ointressanta saker. Min hjärna är överfull av dom, och det kan nog vara därför jag har en aning svårare med att arkivera mer nyttig fakta. Mest är det vad folk har en gång i tiden sagt. Och jag kommer oftast ihåg vad jag själv säger, särskilt om det är något roligt. Men problemet är att ingen annan kommer ihåg det. Dom få gångerna jag får in en klockren kommentar, eller gör någonting som man bara inte kunde sluta skratta åt, dom gångerna vill man ju gärna återuppleva genom att någon tar upp dom vid ett senare tillfälle. Men det är bara jag som kommer ihåg det!!

Emelie: Kommer ni ihåg den där gången när jag sa det där jätteroliga?

Det skulle ju bara kännas patetiskt!


Kommentarer
Postat av: Madde

Gullig bild :D

Postat av: Anonym

Jag kommer ihåg när Du la dig att sova under bordet på Vildmarkscenter i Nederhögen, då var det inte roligt medans vi letade, desto roligare då vi hittade dig och för att inte tala om Nu!!!!

Puss på dig!

2009-09-14 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback