Lördag

Igår trodde jag att det skulle bli en hemmakväll eftersom jag inte hade några planer, och så mådde jag lite illa. När jag sa att jag kanske var gravid så tittade Inga misstänktsamt mot Christian. Haha, fyfan! Men tidigare på dagen hade jag ringt Juliane, så hon ringde tillbaka vis halv åtta och sa att vi kunde kolla på film. Så jag var dit igår och vi kollade på Stolthet och Fördom och pratade. Kom väl hem vid elva någon gång.

Idag efter lunch ska jag till Eppingen till en tjej som heter Sara. Har inte träffat henne förut, men pratade med henne i telefon för en stund sen och hon verkade väldigt trevlig. Ska gå och se hennes kille spela handboll. Och sen kanske vi skulle på någon stadsfest ikväll. Kul att det händer lite saker. Jag kände nämligen i torsdags att jag börja komma ner i en svacka. Då är det här precis vad jag behöver, distrahering.


Nu har jag duschat, så jag ska fixa iordning mig lite.
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mamsegull

så skoj med lite nya kompisar och nöjen!

2009-09-26 @ 14:01:17
Postat av: söffen

härligt att du har folk där borta att vara med, och hoppas du trivs BRA!



saknar dig! PUSS!

2009-09-26 @ 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback