Lördag kväll

Igår var jag alltså på vinfestival i Heilbronn.
Jag åkte dit med Jana och Franzi, och två till flickor jag inte minns namnet på. Sjuukt mycket folk! Fick huffas och puffas för att komma förbi och fram. Men flickorna tyckte det var tråkigt och ville åka hem tidigare än det var planerat. Själv tyckte jag bara det var roligt att komma ut och se folk! Så jag var hemma i Elsenz vid halv tolv kanske. Mycket trevlig kväll, och dom var verkligen jättetrevliga tjejer!

Här i Tyskland måste man endast vara 16 år för att köpa öl och vin. Ändå får dom inte vara ute efter tolv, det är det lag på. Dom kan vara lite knepiga här tycker jag. Starkare sprit, 18. Någon som vill festa? ;)


SVETT!

Kommentarer
Postat av: Mamsegull

Härligt att Du får komma ut och se Dig om, sen om det inte blir till möra kan ju vara bra eller....

Jag har fortfarande ingen motivation och lust för motion men det kommer

Puss

2009-09-14 @ 07:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback