Måndag

Var uppe och åt frukost med familjen idag. Följde med till Eppingen för vi skulle skriva in mig på tyskalektioner där. Imorn börjar det, och det kommer vara på måndag- och tisdagsmornar. Skönt att få något att göra så jag slipper sitta hemma och känna mig overksam.

Har varit ute och cyklat. Blev ca 11 km på 50 min. Kasst tycker jag! Men man måste börja någonstans. Och eftersom mina ben är helt kaputt efter all träning förra veckan så har jag överseende med dagens runda. Har iallafall duschat nu och ska äta lite lunch innan Inga kommer och hämtar upp mig..

Ska också besöka en frisör för att kolla lite priser, men måndagar har de flesta frisörer stängt, eftersom dom jobbar på lördagar. Får bli imorgon då!



Tihi, har en överraskning. Men det tänker jag inte berätta ;)



Halvkass bild på dagens klädsel.
Och tro det eller ej, men jag drar inte in magen!
Börjar man se resultat kanske? Haha!

 



Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Vaddå har Du haft mage? Känns det på kläderna?

Impad på dig!!!

Puss!

Ps. Idag ska jag ut och gå!!!!ds

2009-09-14 @ 16:26:11
Postat av: Mamma Di

Va bra det där med lektionerna oxå, glömde det i förra inlägget

Puss

2009-09-14 @ 16:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback