Onsdag

Tänk va otålig folk kan vara då.
Säger att jag ska hålla en hemlis i en dag och ni börjar redan tjata på att jag ska berätta den. Lägg band på eran nyfikenhet ;)

Har inte sovit bra alls inatt. Kände igårkväll hur jag började få ont i halsen. Vaknade inatt så jag var tvungen att gå och hämta Bafucin i badrummet. Kunde lika gärna spytt ner hela golvet och sen svimmat i det. Så bra mådde jag när jag var tvungen att gå upp. Så natten har mest bestått av att ligga och titta in i väggen. Försöka dricka vatten. Och knapra tabletter. Tror att det är svinis igen! Mådde lite bättre när jag klev upp på morgonen, men fortfarande slö. Så det blir nog inte många knop innan Inga kommer och hämtar mig. Skulle egentligen behöva duscha dock....

Kommentarer
Postat av: Erika

Du kanske blir frisk om du duschar, har ju hänt förr ;)

2009-09-16 @ 10:53:23
Postat av: Pappa Din

Hej, hej!!!

2009-09-16 @ 11:14:47
Postat av: Elle

Jamen det är väl för fan klart att man blir nyfiken när du har massa hemligheter. Speciellt när du har typ hundra stycken!

Postat av: söffen

håller verkligen med föregående talare ;).

2009-09-16 @ 18:14:34
URL: http://sophia.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback