Onsdag kväll

Och härmed är boken utläst.
Resten av boken gav inte heller någon anledning till omslaget. Men sannerligen en bra bok må jag säga. Den var verkligen spännande i början, men när det börjades jiddra om Ufo'n så blev jag lite skeptisk. Men jag läste ut den på två dagar. Riktigt bra!

Det gick galant att vara ensam med Rasmus. Han grinade inte en enda gång. Kan iofs bero på att jag proppa ungen full med kakor och glass. Haha! Lekte lite, och kollade på Pippi på Youtube. Resten av familjen kom hem till middag. Och nu är jag på rummet och ska nog göra tidig kväll ikväll.. Blir lite deprimerad när jag tänker på all fotboll jag missar, och Idol =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-10 @ 12:54:27
Postat av: Mamsegull

Du läser fort Du! Va bra att det gick bra med Rasmus, jag tror inte att det bara var glassen och kakorna det är nog tiden oxå och inte minst DU!

Puss!

2009-09-10 @ 12:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback