The Uninvited

Nu var visst filmen slut.
Blev The Uninvited. Absolut ingenting man inte sett förut. Vissa tillfällen i filmen satt jag bara och skrattade åt. Men nu ska vi inte vara sån, det var ju inte direkt som att jag hade någonting bättre för mig..
Ska nog krypa ner framför Heroes nu tror jag. Börjar ju bli riktigt intressant på den fronten. Vet ej vad morgondagen har att erbjuda, men om jag känner mig själv rätt blir det nog inte så många järn i elden. Hehe!

 


GODNATT!

 



Läste nu att denna film var en remake på A tale of two sisters.
Den har ju jag velat se, men inte vågat för alla sagt att den var så läskig.
Och jag som redan har fått smäll på fingrarna idag gällandes remakes. Sorry =(


Kommentarer
Postat av: Pappa Din

Hej,hej!

2009-09-20 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback