Tisdag

Nu är jag så trött så jag ska bara blogga sen ska jag lägga mig.
Även fast jag var ut en sväng igår, så blev det en tur idag med. En längre tur, jag och Inga sprang till grannbyn utan avbrott. Vet inte hur långt det är men det tog runt timmen. Skönt att komma hem, och jag är för tusan snyggast när jag är alldeles svettig. Me like! Skönt också att kunna prata med henne om lite saker som pågår nu, hon är allt en vis kvinna som kommer med goda råd och får mig att må bättre. Känner redan nu att mina ben kommer värka imorgon. Men då vet man att man har gjort någonting iallafall =)

Börjar trivas mer och mer här nu!


Kommentarer
Postat av: Mamsegull

Du är helt fantastisk! Puss!

2009-09-09 @ 04:49:08
Postat av: Erika

Du är så duktig, är glad att du trivs!!!

2009-09-09 @ 10:14:21
Postat av: söffen

skönt att höra babe :)).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback