Tisdag

Turken var inte på tyskan imorse! Vilken lycka det var! Som en stor sten som föll av mitt bröst. Jag är seriöst ganska rädd för honom, och jag känner mig sjukt obekväm i hans närhet..

Var till frisören med dom två äldsta. Dom fick sig ett par riktiga "fotbollsfrisyrer".
När vi var hemma senare på dagen så vart det en aning stressigt. Inga var och la Kjell. Ett av barnen kom in från trädgården och sa att han kissat i byxan. Gick på övervåningen och hjälpte honom med byte av kalsonger och byxor. Kommer ner till köket, och där sitter den andra och har hällt ut en halvliters-flaska vatten över bordet, golvet och sig själv. Underbara barn. När jag sen skulle torka upp, en aning irriterad, så skulle boven i dramat prompt bita mig i stjärten.

Ikväll ska jag till Heilbronn, så jag ska duscha kroppen en snabbis, och sen platta håret. Får se om det blir några kort tagna ikväll, om jag vågar ;)


min lunch idag


minstingen hjälpte mig med tvätten =)


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad söt de är, de små liven!

2009-09-30 @ 09:14:50
Postat av: Mamma Di

Va skönt att turken inte var där! Kan ju alltid hoppas att han slutar som dom flesta andra verkade göra. Lägg upp bilder på pojkarnas frisyrer.

Puss från mamsegull!

2009-09-30 @ 10:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback