Madeleine Moe

Har suttit och pratat med Madde.
Har pratat ut om allting, och nu känns det bättre än någonsin.
För att återuppleva gamla minnen läser jag gamla blogginlägg.
Utdrag;

"Så då gick jag och Madde till bion och beställde biljetter till "Benjamin Buttons otroliga liv". Var helt ensam i biosalongen från början, och Madde höll på att ramla rakt på ansiktet, och jag skrattade så jag inte kunde stå. Min cola vart utspilld av tjocka personer och både jag och Madde gatt kissa fem minuter in i filmen."

"Madde och jag hade ett nästan tårfyllt samtal, men hon stöttar mig i vad jag än bestämmer mig för att göra. Jag citerar hennes ord; "Jag älskar dig! Oavsett om du skulle ha åkt till Afrika för att kamma malariasjuka barns hår".
Madde, du är underbar! Jag älskar dig!"

"Nu pratar jag med min underbara Madde!
Hon är guld värd<3"



Hur kunde vi låta en vecka förstöra allt det där?
Hade vi inte mer roliga tider än dåliga?
Det var nog det dummaste jag varit med om..
Jag är färdig med drama. Det är klart att det kan vara kul att prata om folk, man är ju inte mer än mänsklig. Men jag vill att folk ska respektera, och lita på mig. Så nu får det vara nog! Och om ni nu behagar prata om mig, go ahead. Hellre ökänd än okänd! Men jag vill inte se något fjäskande sen heller.
Jag och Madde har nu lagt det här bakom oss.
Pratat ut om det som stört oss, och tänk att allt kan bli så bra även fast vi sagt vad vi tycker till varandra. Jag tycker att det kan visa oss att ärlighet varar längst.
"En vän försvinner, en annan kommer tillbaka"

Att jag ens lät en sån dyrbar vän glida mellan mina fingrar?!
Stupid ;)

 




Kommentarer
Postat av: Madde

Du och Jag -BÄTTRE ÄN NÅGONSIN FÖRR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback