Fredag

Åje, vilken dag.
Uppstigning klockan sex för diverse fixning av utseendet. Och klockan åtta satt jag på tåget till Stuttgart. Tråkigt väder hela dagen, bara en grå himmel. Men det var ändå en rätt behaglig värme, och inget regn. Inhandlade ett par shorts för att ge värmen en peak om att det är okej att komma på riktigt!

Hemma i Elsenz sken dock solen från en klar himmel. Satt ute och gassade lite, och tog sedan en promenad mellan vinrankorna medan jag samtalade med de gamla där hemma i Sverige. Fina människor det där, jajemänsan!


Nu ska jag lägga min sköra lekamen på kudden, och säga tack för denna dag. Imorgon ska jag nämligen städa på byn, och då behövs all kraft jag kan få.


Jag med fintröjan <3
Vatten är viktigt när man vistas i solen. Kom ihåg det!


Kommentarer
Postat av: Far denn

Du pratade ju med mig, men vem är dom gamla?

2010-04-10 @ 09:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback