Onsdag

Uppe med tuppen skulle man kunna beskriva mitt nya liv. Det kommer vara en evig yrkesskada att jag inte kommer kunna sova längre än till nio på mornarna. Dock denna morgon var klockan satt på alarm. Fönsterputsar'n är nämligen här, och jag hade äran att öppna dörren till vår enkla boning för henne. Innan dess hade jag också hunnit dammsuga undervåningen.
Jag är för effektiv alltså.


Nu är det gjort förresten. Alla ansökningar är inskickade, och jag står i kö för bostad. Nu är det bara att vänta och se var detta bär.. Förhoppningsvis till något bra =)


Ska fortsätta läsa "Den förlorade symbolen".
Idag skiner solen och graderna ligger just nu runt 10. Men det är ju tidigt än.


Ha en fin dag.

En cambild var det längesen ni fick.
614 sidor, det är något att bita i. Höhö!

Kommentarer
Postat av: Erika

Puss!!

2010-04-07 @ 10:49:00
Postat av: Emelie

Nu får du ta och berätta vad det är du ska göra för jag fattar ingenting ;o <3

Postat av: Sophia

Sötdu!

skönt att du står i kö och sånt, kommer nog bli toppen dehär :).

<3

2010-04-07 @ 16:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback