Tisdag

Åh, vilken fin dag det har varit!
Lasse var hemma från Kindernest idag, så jag och pojken var ute och promenerade och gick ner på Elsenz och köpte lunch. Graderna låg då runt kyligare 7 grader, men jag kunde ändå inviga min nya jeansjacka =)
Tog en prommis med Kjell på eftermiddagen. Vi gick till sjön där vi sprang omkring och busade. Han hade också dragit på sig sin jeansjacka. Så att vi matchade. Då var det 15 grader!

Har dock lovat att det ska vara över 20 grader när mina syskon kommer.
Hm, det kanske var lite förhastat.. Jag håller tummen!


Eftersom laddaren till kameran glömdes i Sverige blir det inga bilder.
Nu tänkte jag fatta ett livsviktigt beslut. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Elle

Äre inte över 20 vänder jag i dörren!

Lycka till förresten!

Postat av: Erika

Här har det också varit sol och varmt flera dagar, dock inte 15.....

2010-04-06 @ 22:14:55
Postat av: Sophia

Lycka till min fina, det kommer bli så bra ska du se <3

2010-04-06 @ 23:08:33
Postat av: Far denn

Du tar säkert rätt beslut, det är jag helt säker på!

2010-04-07 @ 08:22:41
Postat av: Mamma Di

Jag tror oxå Du tar rätt beslut. Laddaren ligger på köksbänken, ska Elle ta den med sig?

2010-04-07 @ 09:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback