Fredag

Är helt slut både i kropp och sinne.
Innan middagen var jag hyper, fick för mig att röja i tvättstugan, och vika och sortera i Lasse's byrå. När man sedan satt sig ner för att äta slog tröttheten till, i form av att jag fick världens dåligaste humor, och satt och skrattade åt allting. Nu halvligger jag i sängen och känner mig halvt död. Det finns många stadier. Undra vad som kommer härnäst?

Imorgon tar jag min stora bakdel och åker till Karlsruhe. Ska kolla in lite presenter till stundande födelsedagar. Måste säga till mig själv att inte slösa upp alla pengar på grejer till mig själv bara. Måste spara! Men var iallafall på byn idag och städade, då fick man lite extra att stoppa i fickan.


Nu ska jag kissa.


En trött och sunkig Emelie...

Kommentarer
Postat av: mikaela

Du är INTE sunkig . Du är jättefin. Tänk om jag också kunde vara så fin utan smink.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback